Taggar

, , , , , , , , , , , , ,

IMGP3167 mindreIMGP3168 mindreIMGP3172 mindreIMGP3148 mindre I lördags sorterade jag lite bland mina sysaker och passade på att fotografera några av sakerna i sylådan. Nålasken köpte jag på Tradera för många år sedan och pappret med hyskor hittade jag på en secondhandbutik för någon krona och jag tyckte att det var så snyggt att jag slog till, även om jag inte har några som helst behov av hyskor. Jag gillar att sybehör ofta har något gammaldags över sig och så är det så fotogeniskt med alla färger och detaljer.

This weekend I organized my sewing things and took the time to snap some photos. The needles and the eyelets are vintage, I just thought they were so pretty. I like that sewing materials often have an old-fashioned air about them and they’re often very photogenic with all the colours and details.