Taggar

, , , , , , , , , , , , , ,

elfa_btb_0551 mindre elfa_btb_0502 mindreNär vi letade efter inspiration till hyllsystemet så hittade jag dessa supersnygga bilder. Det är illustratören Anna Ileby som har stylat hyllor för Elfa och jag tycker att hon gjorde de så bra. Det roliga är att jag har exakt likadana prickiga förvaringsboxar, de kommer från farmor och farfar och är många decennier gamla. Jag bara älskar alla gula färgklickar i dessa bilder, jag blir alldeles glad av den soliga färgen!

When we looked for inspiration for our shelf system I found these amazing photos. Illustrator Anna Ileby has styled these shelves for Elfa and I think she did such a great job. The funny thing is that I have the exact same dotted storage boxes, they come from my grandparents and they are many decades old. I just love all the yellow in these photos, the sunny splashes of colour feels so cheery and happy!

Photos from Anna Ileby.