Taggar

, , , , , , , , , , ,

I helgen hälsade vi på pappa och Karin i Norrfjärden och åkte ut till deras nya stuga vid havet. Det var jättemysigt att få vara ute i naturen och jag satt på ett liggunderlag på den höstlövsbeströdda gräsmattan, insvept i vinterkläder och lite extra benvärmare och läste en bok och det var hur underbart som helst. Jag fotade en hel del vid stugan och havet och tills jag har gått igenom bilderna ordentligt så bjuder jag på denna höstiga bild som är en av mina favoriter från helgens bildskörd.

This weekend we’ve visited my dad and his wife and been to their new cottage by the see. It was so cozy and I loved hanging out in nature, I even sat down on a ground sheet on the grass and read for an hour. It wasn’t very warm outside but I had wrapped myself in winter clothes so I was ok. I took lots of photos but until I’ve gone through them I’m showing you this one that’s one of my favourites from this weekend.