Taggar

, , , , , , , , , , , , , , ,

Några fler bilder på den lila buketten. Jag insåg att det är ganska knepigt att ta snygga foton på en bukett som är så pass hög som denna, allt är liksom i olika höjd. När vi flyttar kommer jag att ha gott om ställen att ta mer utzoomade bilder där en dylik bukett skulle komma mer till sin rätt, men just nu är det som det är.

Hur som helst så tycker jag att buketten är underbar och jag blir glad varje gång jag ser den. Det är något alldeles särskilt med blommor som får själen att må bra…

Some more photos of the purple bouquet. I realised that it’s rather difficult to take good photos of a bouquet that builds on the height like this one, all the flowers are different levels. When we move I will have lots of good places to put large bouquets where I can shoot in a more zoomed out style, but for now this is as good as it gets.

Anyway, I just love this bouquet and I feel happy everytime I see it. There’s just something about flowers that makes my soul feel happy…