Taggar

, , , , , , , , , , , , , , ,

Idag har vi kommit hem efter att ha bott hos Martins föräldrar på Tomtebo i nästan en vecka. Det var en praktisk kombination av att vi skötte deras hus medan de var bortresta och att vi hade någonstans att bo medan det var var visningar av vår lägenhet. Naturligtvis kan man bo hemma medan visningsproceduren pågår men vi tyckte att det kändes praktiskt att slippa städa efter oss hela tiden. Istället ägnade vi sex timmar i söndags åt att städa och förbereda lägenheten så att den var så fin som den bara kunde bli. Jag är riktigt less på hela processen vid det här laget, men i början av nästa vecka kommer allt att vara klart så det är bara att hålla ut.

De underbara rosorna växer i mina svärföräldrars trädgård, jag gillar verkligen kombinationen av gult och rosa. När vi kom till dem på söndag eftermiddag var jag less, trött och svettig efter allt städande men åsynen av solskenet som föll på rosorna gjorde att jag glömde bort allt och sprang runt med kameran i trädgården istället.

Some roses from my husband’s parents’ garden. I love the yellow and pink combination.