Taggar

, , , , , , , , , , , ,

På bloggen Habitually Chic hittade jag dessa underbara sommarbilder och fler därtill. Som ni förstår så borde jag inte bo i Umeå utan på den amerikanska östkusten i ett maffigt hus med en inbjudande trädgård, mysig veranda, pool med randiga parasoll och nära till havet där båten ligger förtöjd. När jag behöver något från den lokala handelsboden så tar jag min snygga cykel och trampar dit. Visst verkar det som en drömtillvaro…

I found these lovely and summery photos over at Habitually Chic. As you can tell I shouldn’t be living in Umeå, Sweden, I should be living somewhere in New England in a big house with an inviting garden, a cozy porch, a pool with striped parasols and close to the sea where my boat is moored. When I need something from the local grocer I go there on my fabulous bike. Doesn’t it seem like a great dream…

 Photo sources can be found at Habitually Chic.