Taggar

, , , , , ,

I år firade vi påsk hos mamma och Björn i Falun. Vi åt en massa god mat och då min kamera låg på deras köksbänk hela påsken så hade jag den nära till hands precis när vi satte oss till bords och maten såg härligt tilltalande ut. Jag tänkte dela med mig några glimtar av alla godsaker, förutom rätterna jag kom åt att fota så åt vi bland annat jättegod lammfilé och turkisk spenatpaj. Den sistnämnda ska jag förresten dela med mig receptet på någon annan dag, för den är en favorit sen länge.

We spent Easter this year with my mom and her husband in Falun. We ate lots of delicious food and I took some snaps of it while it still looked perfect. In addition to this we also had some very tasty fillet of lamb and spinach pie. Some other day I’ll post the recipe of the spinach pie, because that is a long time favourite.