Jag hittade just en alldeles underbar hemsida, Cute Tape, som säljer saker precis i min smak. Washitejp i regnbågens alla färger och i massor av fina mönster, söta papperspåsar, gammaldags sugrör, etiketter med mer. Jag blir alldeles matt av allt det fina! Det är så fantastiskt med internet, jag har i hela mitt liv gillat pappersvaror av olika slag och gärna hängt på kontorsavdelningen på bokhandeln. Det är dock först när internet slog igenom på riktigt som jag upptäckte att det fanns hundratusentals andra människor som också blir lyckliga av dymoetiketter, fina kuvert och papperstags. Nu finns det ju en uppsjö hemsidor som säljer de mest fantastiska saker och man kan sitta i timtal och drömma om fina pappersvaror! Här är några fantastiska exempel på snygg washitejp, jag vill ha alla rullarna till min nya pysselhörna!

I just found the most amazing website, Cute Tape, that sells things exactly to my taste. Lovely washitape in all colours and patterns, cute paper bags, old-fashioned paper straws, labels and more. I get dizzy with happiness from all the lovely stuff. I’ve always loved papergoods and I used to hang out in the office sections of my local book stores, thinking I was quite alone in liking lovely paper stuff. But with the Internet coming along I discovered that there were many more like me out there who also get happy from looking at pretty envelopes, cute paper tags and adoable tapes. I love that there are lots of websites now selling the most amazing stuff and I can sit for hours and dream about things I want for my craft corner in our new apartment when we move!

All photos from Cute Tape.