MoaShanon

Den här veckan har fotoprojektet tagit oss båda in i pappersvarornas land. Jag älskar Shanons block, av någon anledning får det mig att tänka på teckningsstilen i gamla Disneyfilmer. Jag har fotograferat min svärmors födelsedagspresenter och det underbara papper de är inslagna i. Martin fick köpa det åt mig på Panduro för något år sedan då hann råkade befinna sig i Sundsvall. Jag hoppas verkligen att Panduro kunde komma till Umeå nu när Ikea kommer, jag hoppas att Ikea lockar med sig en hel rad trevliga, nya butiker!

This week both Shanon and I have focused on papergoods. I just love the notepad she’s shot, for some reason it makes me think of the drawing style of old Disney movies. I’ve shot my mother in law’s birthday gifts and the pretty giftwrapping paper they’re encased in.