Äntligen fredag och helg! Har ni några spännande planer för helgen? Jag och Martin ska strax åka på Färg & Tapet för ett konsultationsmöte om färgsättningen av vår nya lägenhet. Det har faktiskt börjat hända lite saker på den fronten, vi har varit på Electrolux Home och designat vårt drömkök och valt ut vitvaror och nu är det som sagt dags för tapeter och färg. När allt är bestämt och klart så berättar jag lite mer, men än så länge är det bara planer och ritningar och jag vill vara säker på att allt är klart innan jag visar er något.

Något som alltid piggar upp hemmet är tulpaner, jag ska köpa lite nya och fräscha blommor idag. Med denna härligt vårlika tulpanbukett som vi hade för någon vecka sedan vill jag önska er alla en riktigt trevlig helg!

It’s finally Friday! Do you have any nice plans for the weekend? Martin and I are soon about to head over to a decorating store for a consultation meeting about the wallpapers and paints for our new apartment! Things are starting to move along when it comes to the apartment, a couple of weeks ago we were at the kitchen store and designed our dream kitchen. When everything is settled and decided I will show you some pictures of it, I just want to make sure it all comes through before I speak about it.

Something that always makes a home feel cheery is a bouquet of tulips, I must buy some new ones today. With this springlike bouquet from a week ago I want to wish you all a happy weekend!