Visst är det skönt att vi börjar gå mot ljusare tider! Jag njuter av varje dag med solsken och låtsas att våren snart är här, trots att vi egentligen nyss fått vinter. Våren ska få gå i hälsans tecken, jag har både köpt träningskort och riktigt sköna och varma promenadkängor. Idag rivstartade jag med ett Body Combat-pass, så nu är jag riktigt mör i kroppen. Men åter till våren då, min plan är att köpa hem blommor varje vecka för att hjälpa till att heja fram ljus och värme. Det låter väl som ett bra förslag?

During the last week the light has started to return, which feels fabulous. I enjoy everything that feels like spring, even though we’ve actually just gotten winter and cold weather here. I’ve decided to make this a healthy spring, I’ve bought a membership at a gym and also a pair of super comfortable and warm walking boots. Today I went to a Body Combat class, so I’m feeling completely worn out… Back to talking about spring, my plan is to buy some flowers every week to help cheer spring on. Doesn’t that sounds like a good plan?