Mitt i allt julstök så har jag helt glömt bort att önska en god jul här på bloggen, så jag får passa på att göra det nu på juldagen istället. Jag hoppas att ni alla har en mysig julhelg, fylld av just de som ni gillar att göra och de människor ni helst vill träffa!

Jag och Martin befinner oss just nu i Norrfjärden hos pappa och hans fru Karin. Vi har haft några mysiga och lugna dagar med god mat, trevligt umgänge och sköna långpromenader i snön. På vägen upp körde vi genom både regn och snöblandat regn men när vi väl kom fram till Norrfjärden, som ligger någon mil norr om Piteå, så var det bara snö och vackert. Jag har varit riktigt slö och inte ens plockat upp min systemkamera ur väskan utan bara fotat med iphonen när vi varit ute och gått men jag ska lägga upp några bilder på de vackra vyerna vid ett senare tillfälle… Återigen, jag hoppas att ni alla har en riktigt fin jul!

I completely forgot to wish all of you a Merry Christmas, so I’ll do so now. I hope you’ve had a lovely Christmas so far, filled with all of those things you like to do and with the people you like to be with.

Martin and I are with my dad and his wife Karin in a little place about three hours north from our hometown. During the drive up we had heavy rain and then rain mixed with snow, but when we arrived there was only snow. We’ve had a really cozy time, eaten really good food and taken lovely long walks in the snowy landscape. I’ve been lazy and haven’t even taken my camera out of its case but I’ve shot some photos with my iphone so I’ll post a few pictures of the pretty views at a later time… Again, I hope you all are having a very merry Christmas!