Här kommer en lite brokig samling instagramfoton som jag tog i Falun förra helgen.

Ett fågelbo (eller är det en sån där trädsjukdom som gör att det bildas fågelboliknande kvisthärvor, vem vet) format som ett hjärta.Här låg jag i soffan hemma hos mamma och Björn och fotade upp i vardagsrumstaket. Deras kristallkrona är så vacker tycker jag…Det finns en del vintageporslinsskatter i skåpen där…Lyckan när en söt liten hund hoppar upp på ens mage och lägger sig och sover…En snygg kudde som jag hittade på min favoritbutik Gruvgatan 13, jag blev inspirerad att sy egna kuddar på det där sättet så att jag slipper sy dragkedjor (som jag absolut avskyr!).En krans på en röd vägg.Ett vackert tegelhus på Elsborg.En av dagarna åt vi lunch på Kopparhatten, en supermysig restaurang där de hade otroligt gott bröd som förvarades i fina trälådor.

Some instagram photos I shot last weekend in my mom’s town. It’s a mixed lot, both from mom’s house and around the town. The pillow is in a store, I loved it and it made me want to sew something similar…