Det kändes som att det var hög tid att visa några fler bilder ur mormors och morfars fotoalbum. Temat blev morfar i basker, något som förekommer på väldigt många bilder som synes. Jag tycker att det är så stiligt på något vis, det gör att även vardagskläder ser lite mer propra ut.

Morfar längst till vänster i bild, mormor är kvar i båten. De andra släktingarna vet jag tyvärr inte vilka de är, förutom pojken med händerna över knäna som är min morbror Lennart.Morfar och hans pappa åker båt.Det här tycker jag är ett riktigt häftigt gäng, morfar i mitten förstås med shorts och skinnjacka men även gubben till vänstern som jag tycker ser ut som en poet eller författare.Snyggt, snyggt, snyggt!Morfar med någon som jag misstänker är min mamma.Morfar och min morbror Lennart.Morfar och hans pappa. Spana in pälsmössan till höger, den går inte av för hackor!Kanske inte den mest praktiska klädseln för att hänga i snön men det ser ju rätt tjusigt ut ändå.Lite sommarfika i stugan, den lilla är mamma eller min moster Kerstin. Jag gillar mormors lilla mössa också, samt de randiga shortsen.

I think it’s high time to post some more photos from my grandparents’ photo albums. The theme here is my grandfather in a beret, as you can see he wore that quite a lot. I just love how the beret makes even ordinary clothes seem more dressed up.